Madplan uge 6

Madplan uge 6

Jubii så er vi for alvor inde i februar måned, og det har jeg glædet mig til. Både fordi jeg er startet nyt arbejde men også fordi, at vi nu forhåbentligt er på vej mod lysere og varmere tider. Da jeg er startet på nyt arbejde, er der igen for alvor brug for en madplan. Det kender du sikkert godt. Efter en lang dag er der ikke det største overskud til at finde på, handle ind og derefter lave maden. Er du klar til næste uge? Madplan uge 6 er i hvert fald.

Du kan som altid følge madplanen 100% eller bare bruge den som inspiration. Du kan skrue op og ned for, hvor mange der spiser med på den enkelte dag og printe en indkøbsliste, så du kan handle ind til det hele på én gang. Hvis denne madplan uge 6 ikke er dig, så skal du endelig bare kigge på de andre madplaner. God fornøjelse!

Madplan uge 6

Madplanen i denne uge består af 3 dage med kød (en af dem kun med en smule), 1 dag med fisk og 2 vegetariske dage. Den sidste dag står på tøm køleskabet som altid – så er du klar til en ny uge.

Har du ønsker til fremtidige madplaner? Så skriv endelig en kommentar nedenunder.

Menuen står helt konkret på en grøntsager i rød karry og kokosmælk, pasta med røget laks, spinat og ricotta, nudler med halloumi, grønt og peanutbutterdressing, chicken tikka masala, canneloni med spinat, feta og parmaskinke og sidst men ikke mindst friske forårsruller med grønt, kylling og den bedste kokos-peanutbutter dip. Mums for en omgang madplan uge 6.

Laver du en af mine opskrifter, må du endelig tagge mig på Instagram med @annabartels eller #annamad. Jeg vil elske at følge med! 

Det er ikke weekenden uden noget sødt vel? Du må prøve mine kokos-karamel snitter med chokolade og salt. De er inspireret af de klassiske New Zealand slices og er seje, salte og søde. De er så lækre.

New Zealand-inspirerede kokos karamel snitter
Del med nogen du holder af
Del på facebook
Del på pinterest
Del på email
0 Kommentarer
Inline Feedbacks
View all comments
Relaterede indlæg