Madplan uge 3

Madplan uge 3

Jeg er så glad for, at I er glade for min madplaner. Det betyder virkelig meget. Jeg synes faktisk også, at det er hyggeligt at kigge tilbage på gamle opskrifter og give dem liv igen. Det er der nemlig virkelig mange af dem, der fortjener. Det sætter jeg også fokus på i denne madplan uge 3. En god kombi af nye og gamle opskrifter. Jeg håber, at du bliver sulten.

Du kan som altid følge madplanen 100% eller bare bruge den som inspiration. Du kan skrue op og ned for, hvor mange der spiser med på den enkelte dag og printe en indkøbsliste, så du kan handle ind til det hele på én gang. Hvis denne madplan uge 3 ikke er dig, så skal du endelig bare kigge på de andre madplaner. God fornøjelse!

Madplan uge 3

Madplanen i denne uge består af 3 dage med kød (to af dem kun med en smule) og 3 vegetariske dage. Den sidste dag står på tøm køleskabet som altid – så er du klar til en ny uge.

Har du ønsker til fremtidige madplaner? Så skriv endelig en kommentar nedenunder.

Menuen står helt konkret på en varmende minestronesuppe med pasta og masser af grønt, gulerodsvafler med hummus og bagte rodfrugter, grønkålssalat med halloumi og sesam, svampebygotto i ovnen med parmaskinke og valnødder, græske frikadeller med ovnbagte kartofler på aioli-creme og til sidst salat med gedeost-fyldte dadler og et snoet brød med oliven og feta. Mums for en omgang madplan uge 3.

Laver du en af mine opskrifter, må du endelig tagge mig på Instagram med @annabartels eller #annamad. Jeg vil elske at følge med! 

Vi kan næsten ikke have en weekend uden noget lækkert vel? Jeg vil anbefale dig at prøve min krydrede squashkage med den bedste flødeostecreme på toppen.

Squashkage med cream cheese frosting
Del med nogen du holder af
Del på facebook
Del på pinterest
Del på email
0 Kommentarer
Inline Feedbacks
View all comments
Relaterede indlæg