Kylling i cremet kokos-cashew-sauce

Smoothie bowl med chunky banan granola

IMG_4446

Godmorgen! Det her er en virkelig, virkelig simpel opskrift, der kan gøre morgenmaden lidt mere festlig og lækker. Jeg spiser ofte A38 med hjemmelavet granola om morgenen, men nogle gange er det altså rart med en forandring: her udskiftes yoghurten med en tyk, syrlig smoothie.

Smoothien er blandt andet lavet på hindbær, jordbær og banan, og så er den toppet med den lækreste banan granola. Kombinationen af den kolde, tykke smoothie sammen med den sprøde granola fyldt med nødder, kerner og tørrede tranebær kan virkelig anbefales!

IMG_3703

Smoothie bowl med chunky banan granola (til 1 person)

  • 1 håndfuld frosne bær (fx jordbær, hindbær)
  • 1/2 moden banan
  • 1 stor spsk skyr
  • mælk/juice
  • 4 store spsk banana granola

 

Så nemt er det: Blend frosne bær, banan, skyr og mælk eller juice sammen til du får en tyk, cremet smoothie. Top med hjemmelavet granola og nyd din luksus morgenmad.

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Kylling i cremet kokos-cashew-sauce